Для переоформлення Договору / абонентського номеру
необхідно подати наступні документи:
Відповідно до ч.5 ст.13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у разі якщо співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали з виконавцем комунальної послуги відповідний договір, з ними укладається індивідуальний договір про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання, форма якого затверджена постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» №830 від 21.08.2019 р. зі змінами та доповненнями (надалі — Договір).
Такі договори вважаються укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту Договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті надавача послуги співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний Договір з виконавцем комунальної послуги.
«ТИПОВИЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР про надання послуги з постачання теплової енергії»
«ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ до індивідуального договору про надання послуги з постачання теплової енергії»
Для переоформлення договору/абонентського номеру необхідно звернутися до абонентської служби ТОВ «БРОКЕНЕРГІЯ» за адресою:
м. Охтирка, вул. Снайпера, будинок 13,
телефон +380506110473