Для переоформлення Договору / абонентського номеру

необхідно подати наступні документи:

  

  1. документ, який визначає право власності або користування на квартиру;
  2. паспорт власника/співвласників;
  3. ідентифікаційний номер;
  4. довідка щодо осіб, які зареєстровані в приміщенні.

 

       Відповідно до ч.5 ст.13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у разі якщо співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали з виконавцем комунальної послуги відповідний договір, з ними укладається індивідуальний договір про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання, форма якого затверджена постановою Кабінету Міністрів України  «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» №830 від 21.08.2019 р. зі змінами та доповненнями (надалі — Договір).

       Такі договори вважаються укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту Договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті надавача послуги співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний Договір з виконавцем комунальної послуги. 

 «ТИПОВИЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР про надання послуги з постачання теплової енергії»

Завнтажити договір

«ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ  до індивідуального договору про надання послуги з постачання теплової енергії»

Завнтажити

«ТИПОВИЙ ДОГОВІР з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії»

Завнтажити

      Для переоформлення договору/абонентського номеру необхідно звернутися до абонентської служби  ТОВ «БРОКЕНЕРГІЯ» за адресою:

м. Охтирка,  вул. Снайпера, будинок 13,

телефон +380506110473

Переглянути архів